MY GORGEOUS AND MACHO CROWD!!!

Friday 26 October 2012

Salam AidilAdha

Alhamdulillah.. Baru je selesai dua majlis qurban di kampung aku untuk hari ni.. Seperti tahun-tahun sebelum ni, aku punya tugas duduk dalam parit la.. Ini memang tugas fevret aku nih! Disebabkan aku mempunyai ilmu pengetahuan dalam bidang engineering (Apa punya relate la dengan lembu..), aku diberikan amanah untuk memproses sistem penghadaman lembu tersebut. Atau dalam bahasa prosa klasik Mencuci Perut Lembu.. Tak ramai yang tahu macam mana nak cuci segala benda dalam perut lembu tu tau.. 

Terutama sekali pada bahagian usus.. Kan makanan tu pada bahagian dalam usus tu, macam mana kita nak cuci bagi bersih? Kita terbalikkan usus tu bagi yang bahagian dalam tu berada di luar. So, macam mana kita nak terbalik kan? Itu la yang aku buat magic kat bebudak hingusan.. Aku masukkan batang pokok bemban dalam usus tu, then keluarkan ikut lubang lagi satu. Kalau silap buat, memang koyak la nanti.. Aku nak cerita pun tak berapa reti, gambar pon takde nak tunjuk.. Yang mana tak tahu tu, esok lusa tengok la macam mana diorang buat nak cuci usus tu.. 

Aku rasa kerja yang ni paling aku suka sebab boleh kenakan member-member. Hahaha.. Memang kena simbah dengan air la kalau buat silap..Itu kira tak kejam lagi, yang paling kejam kalau kena baling dengan benda kaler hijau dalam perut tu......Aku ni jenis tak kejam punye... Hehehe

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BUSUK GILER!!!

SALAM.MY

OH! TOLONGLAH TENGOK