MY GORGEOUS AND MACHO CROWD!!!

Friday 5 July 2013

Biar Aku Kedekut! Hahaha

Cis! Aku dah tau siapa punya kerja!!!
Selama 3 tahun aku tak tau apa yang aku simpan dalam akaun 4shared dan lain-lain akaun file sharing aku. Time tu aku nak upload software dan aku kepelikkan dan kehairanan tatkala menyedari ada file pelik dalam akaun tu 4 bulan lepas.
Jenuh aku fikir punya fikir punya fikir dan fikir sebab bukan satu akaun tu je yang ada benda pelik terbabit. Selepas hampir 4 bulan peristiwa tersebut berlaku, aku pun dah terlupa pasal tu dan mula memikirkan benda lain. Tiba-tiba ada seorang hamba Allah ni terbukak cerita time kitorang mengumpat semalam.

Memang tabiat aku suka biarkan desktop atau laptop terpasang 24jam. Selama ni aku yang pedajal member-member, tapi memang lumrah hidup "Ada ubi ada batas!" ngahaha
Habis semua apa yang ada kat bookmark browser aku dia klik, remember password pulak tu memang habis  kasi hantam tarokkk.

Yang member aku ni ingat aku dah lama perasan apa yang dia buat. Mana la aku nak perasan benda tu sebab aku perasan aku ni hensem je. Yang dia pun bukan nak bagi apa-apa hint pasal tu. Dah la akaun tu aku guna untuk sharing software dengan member-member lain, aku teraniaya!

Jeng jeng jeng!!! Baru aku teringat pasal akaun YouTube!!!!! aku ada bagi member aku guna siap bagi password kat si amy hari tu.

Aku nak jadi kedekut lepas ni!

UPDATE: DAMN!!!!! siapa mala'un yang search dan comment video tu???
UPDATE: Lepas buat post mortem, ini bukan kerja amy. Kalau dah setahun lebih, ini kerja Abdullah bin Abdullah yang akaun dia terlupa password la ni.

2 comments:

  1. Sabar ajolah, KM guna roboform. gerenti pueh hati.
    P/s lamo tak update blog bz ko?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BUSUK GILER!!!

SALAM.MY

OH! TOLONGLAH TENGOK