MY GORGEOUS AND MACHO CROWD!!!

Thursday, 22 December 2011

Permandangan Tanjung Balau, Johor

Gambar ni aku ambik di Tanjung Balau, Johor. Aku ni memang suka dengan laut. Bukan sebab nak mandi punya pasal, tapi sebab aku suka dengan permandangan yang indah nan permai..(Cewahh!)
Terasa luas je permandangan bila tengok laut ni.. Satu-satunya tempat yang kita boleh melihat permandangan ufuk. Hajat di hati nak tengok matahari terbit tapi pagi tu cuaca mendung la pulak.. Dah lama jugak tak tengok matahari terbit. Dulu hari-hari tengok time duduk di Pasir Putih Kelantan. Rindunya kenangan waktu tu.. sob3.. :(







1 comment:

  1. ini tempat banyak makan nyawa wooo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BUSUK GILER!!!

SALAM.MY

OH! TOLONGLAH TENGOK