MY GORGEOUS AND MACHO CROWD!!!

Thursday 21 June 2012

Mencari Barang Lama di Rengit!!!

Dah lama jugak aku tak update blog ni sebab sibuk memanjang sampaikan takde masa nak belek blog. Sekarang ni dah lega sikit dan tentera, buat sementara waktu. 

Banyak benda aku nk story kat readers semua sepanjang tempoh aku tak update blog ni. Minggu lepas aku bersama member kamceng aku, Amy pergi ke Rengit. Dia yang beriya-iya mengajak aku ke sana sebab di situ ada satu perkampungan yang menjual barangan terpakai. Aku pulak jenis pantang diajak, mesti follow punya... Jangan ajak pergi jahanam je, yang tu memang aku tolak! Hahaha..

Kampung yang dimaksudkan tu tak jauh daripada pekan Rengit. Memang SUPERB weiiii... Sampai je kat situ, mulut aku ternganga besar. Mana tidaknya, satu kampung jual barangan terpakai. Murah memang semestinya tapi bagi jenis orang macam aku, mesti mencari barang yang RARE gitu...



Kebanyakkan barangan yang dijual di sini ialah perabot dan juga barangan elektrik seperti mesin basuh, peti sejuk dan juga televisyen. Condition barangan amat berpuas hati dan ada yang seperti baru. Warranty memang diberikan dan harganya cukup berpatutan



 Kawasan memang luas, maklumlah nama pun kampung. Jenuh aku dengan Amy berjalan pusing-pusing tempat ni. 


Ini dia Amy selaku  model iklan basikal sarkas... Basikal ni pelik bagi aku sebab menggunakan belt dan tak menggunakan rantai...

Lepas pusing-pusing satu kampung, kami pulang membawa 'hot stuff' masing2.... Amy membeli sepasang roller blade dengan harga RM27 setelah mengayat pakcik kedai tersebut kononnya dia ada bau2 bacang dengan pakcik tu. Hahaha.. Gurau je...
Dan aku pula membawa satu barang yang aku rasa cukup RARE bagi aku.. Nak tengok apa dia, klik SINI...
Balik je terus urut kaki, lenguh woooo berjalan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BUSUK GILER!!!

SALAM.MY

OH! TOLONGLAH TENGOK