MY GORGEOUS AND MACHO CROWD!!!

Thursday 15 November 2012

Bercakap Pasal Teh

Hidup ni singkat je..Kalau Rasulullah cakap kiamat dengan zamannya jaraknya antara 2 jari, macam mana dengan hidup kita? Kali ni aku bukan nak cakap pasal hidup atau mati, just nak membuka mata je. Memang hidup ini penuh dengan ibadah untuk bekalan akhirat, tapi gunakan masa dan nikmat yang Allah bagi sebaik mungkin untuk kita explore tentang dunia.

Pendekkan cerita, aku nak ceritakan pasal teh je.. Since setahun yang lepas, aku perasan yang teh ni ada perbezaan. Sebelum ni aku rasa semua teh sama je kecuali TEH CAP LOMBONG.. Aroma memang memikat....hehehe..
Semua ni start daripada member aku yang memberikan stock teh yang memberangsangkan.. Dia ni memang malas nak bancuh air.. Sori la geng sebab cakap macam tu, memang ko malas pon kan??

Pagi semalam aku dapat teh yang aku nak, then terfikir nak ceritakan kat sini. So kalau korang terbaca, aku suggest kat korang untuk try...Boleh tak kalau aku cakap,1001 teas you must drink before you die..??
Doesn't means we can't die kalau tak cukup 1001 teh la... Just for your experience.. At least, kita dah rasa apa yang orang lain belum rasa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BUSUK GILER!!!

SALAM.MY

OH! TOLONGLAH TENGOK