MY GORGEOUS AND MACHO CROWD!!!

Wednesday 18 January 2012

Membuat lawatan mengejut di MySpace!!

Minggu ni adalah minggu pertama cuti semester aku bergelar seorang mahasiswa degree. Time macam ni aku tak balik rumah terus tetapi aku pergi melawat rumah kakak dan abang dulu sebelum pulang ke kampung halaman. Nak balik rumah terus, selalunya makan masa 1 hari lebih sebab dari johor ke perak aku naik bas loncat-loncat. Malas nak beli tiket awal-awal sebab aku tak suka merancang kalau nak balik kampung. Dulu time duduk dekat aku bawak kereta je. Kalau rasa nak balik, terus campak je seluar dan baju ke dalam kereta then terus pecut balik rumah. Sekarang ni jauh, mau rabak poket bawak kereta. Minyak saje tak kurang RM100, belum tol lagi. So, aku naik bas je la..Lagi pun semangat balik kampung naik bas ni lain sikit. Baru la terasa berada di perantauan and experience totally different!  Kadang-kadang aku naik bas duduk dekat seat reserve kt tangga tu dan bukan senang nak dapat pengiktirafan duduk di situ. Korang kena pujuk rayu driver tu dulu, baru la boleh duduk disitu dengan bangganya. Hahaha.. Sampai je kat stesyen bas, aku terus tanya je bas mana yang nk gerak ke KL atau Shah Alam. Memandangkan family aku majoriti berada di area sini, aku takde la risau sangat kalau bas dari KL ke Ipoh takde. Tapi bukan nasib selalu baik je.. Pernah sekali aku terkena dengan diorang. Haha.. Sampai je kt KL, aku terus je pilih destinasi mana nak tuju. Bila call, rupa-rupanya semua sekali dah ada kat kampung.. Huahaha.. Wakena Beb!

Balik kepada topik tadi, sekarang ni aku berada di rumah kakak aku. Dah puas aku main dengan anak buah, anak pokok, anak kucing, anak kepada anak-anak yang ada. Dah bosan sangat aku bukak la Myspace. belek punya belek tiba-tiba ternampak la Blog aku 2-3 tahun lepas yang memang merapu. hahaha.. So, aku cadang nk copy paste masuk dalam blog ni.. Hahaha.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BUSUK GILER!!!

SALAM.MY

OH! TOLONGLAH TENGOK