MY GORGEOUS AND MACHO CROWD!!!

Monday 27 February 2012

Singgah di Hutan Lipur Gunung Ledang

Alang-alang lalu Ledang, baik singgah kejap di Gunung Ledang. Masa tu aku dengan members aku balik dari Melaka. Saja je nak buat benda tak berfaedah kat sana. Memandangkan takde benda nak rushing, kami singgah la kejap di Gunung Ledang. Sampai sana pun dah lewat jugak, pukul 5 petang. Kalau datang pukul 12 tengahari tu cantik jugak la kan, cuaca sekarang pun panas. Dengan tanpa membuangkan masa, aku pun snap la gambar ala-alagapas kari ayam. Snap sana, snap sini.. Tempat memang best, tapi aku tak banyak masa nak menjelajah dalam hutan tu. Ada la dalam sejam aku kat situ. Orang kata, senja-senja tak elok duduk dalam hutan. Kami pun balik la dengan muka tak puas mandi.. 




Takde yang spesel pun dengar gambar ni..



Gambar ni di-snap tidak menggunakan filter dengan bukaan shutter 15 sec, ISO 80
Bila dah dapat snap yang terbaik, baru la aku balik. Members semua merungut tunggu aku kat kereta.. Lepas ni memang aku pergi lagi ke sini, memang best!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BUSUK GILER!!!

SALAM.MY

OH! TOLONGLAH TENGOK