MY GORGEOUS AND MACHO CROWD!!!

Monday 14 May 2012

Berhati-hati kalau memandu brader..

Tajuk di atas bukan untuk sesiapa, cuma pesanan untuk diri sendiri.. Kalau sendiri bawak laju lepas tu sendiri excident takpe la jugak. Tapi kes yang banyak jadi, orang lain bawak laju lepas tu orang lain yang jadi mangsa. 
Gambar ni aku ambil masa dalam perjalanan ke Rengit, mula-mula ingatkan sebijik je terbabas rupa-rupanya 4 bijik wehh...







Kan dah tepuk dahi bila jadi macam ni. Malang tak berbau melainkan malang tu boleh kentut bagi signal dulu. Tapi daripada analisa yang dibuat, mungkin faktor pemandu tersebut. Jalan dah la kecik je, semuanya nak laju je. Tadi pun aku terkejut ade sebuah Kancil punya berlagak main pancung motor aku, dia tak tau yang aku ada 6 bijik Mustang kat rumah.

p/s: Pantang jumpa kereta laju dari aku, mesti mau full throttle.. Jiwa kelajuan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BUSUK GILER!!!

SALAM.MY

OH! TOLONGLAH TENGOK